|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
03-03-2011, 07:55 | #1 |
ford::average
Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
Ciężko z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błędy
Witam.Mam problem z którym nie umiem sobie poradzić.Podczas jazdy zaczęła mrugać sprężynka.Po postoju jednodniowym już nie odpalił,podczas mrozu.Wymieniłam aku....stary miał 9 lat. Teraz odpala,ale ledwo ,długo muszę kręcić,przy tym mnóstwo białego dymu.Sprężynka mruga od razu po przekręceniu kluczyka i nie gaśnie.Po odpaleniu nie ma mocy ,ledwo reaguje na pedał gazu.Po przejechaniu 500m.jest moc,przyśpieszenie itd,ale sprężynka nadal świeci.Błędy z odczytu w bosch :
P1342 czujnik poł.pedału gazu 1/2 zakłócenie działania P1665 pompa wtryskowa błąd komunikacyjny P1664 pompa wtryskowa działanie błędne P2288 ciśnienie rail za wysoki P0251 zawór regulacyjny ciśnienia paliwa zakłócenia działania P2337 wtryskiwacz cylinder 2 rozpoznano spalanie stukowe U2202 kodowanie wariantów błędny U1900 szyna danych CAN błędny 9342 airbag -sterownik błąd wewnętrzny A290 rozpoznanie zajęcia miejsca usterka Po podłączeniu do kompa udało się skasować wszystkie błędy oprócz P2337.Kontrolka mruga nadal. Na rozgrzanym silniku odpala od kopa. Co dolega mojemu Mondiemu....?Może ktoś wie?Z góry bardzo dziękuję za ewentualne podpowiedzi. Hmmm....szukając na forum,odpowiedzi na problemy trapiące mojego fordzia.....znalazłam radę by pojechać na diagnostykę komputerową bo to wszystko wyjaśni...tak zrobiłam i ....nadal nic nie wiem....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 03-03-2011 o 11:54 Powód: Nie piszemy postów pod rząd. Należy dopisać do poprzedniego. |
03-03-2011, 09:14 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Sandomierz
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 199
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
Kolego moim zdaniem jest cos nie tak z tym wtryskiem pewnie leje i dlatego tak kopci
|
03-03-2011, 09:24 | #3 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 22-11-2007
Skąd: Czeladź
Model: mondeo mk III Liftback FL
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 553
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
tu chyba chodzi o koleżankę
|
03-03-2011, 10:15 | #4 |
ford::average
Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
Dzięki ...No tak jestem kobietką ,co nie oznacza ,że nie lubię wiedzieć tego,czy owego o motoryzacji...Od 3 dni przeglądam forum i prawie nie śpię,monduś stoi ,a ja cierpię....Zresztą pewnie sami znacie ten ból...Prawdę mówiąc mam mętlik w głowie,bo z tego co wyczytałam to albo zakodować wtryskiwacz,albo się sypie i wymienić....Hmmm....ok.ale skąd pozostałe błędy,czy one świadczą o usterce np.pompy,albo jakiegoś zaworu...?
Sorki jeśli piszę głupoty...uczę się... Ostatnio edytowane przez Wojtek ; 03-03-2011 o 11:54 Powód: Nie piszemy postów pod rząd. Należy dopisać do poprzedniego. |
03-03-2011, 10:24 | #5 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-02-2011
Skąd: Sandomierz
Model: Mondeo III
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001
Postów: 199
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
Ups przepraszam Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. koleżanko
|
03-03-2011, 10:26 | #6 |
ford::average
Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
No już się nie gniewam....Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
03-03-2011, 10:47 | #7 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-10-2009
Skąd: Kozienice
Model: mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 159
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
Koleżanko ten błąd oznacza iż kończy ci się 2 wtrysk. Można jeszcze troszkę pojeździć albo dolać czegoś do czyszczenia, ale raczej mamy do czynienia z agonią wtrysku. Jeśli po odpaleniu sprężynka świeci a motor nie ma mocy i ledwo się rozpędza, silnik wszedł w tryb awaryjny.
Dziwne jednak jest to że w bosch service nie udzielono żadnej porady. Pozostałe błędy mogły być wynikam padniętego akumulatora, bo coś strasznie ich dużo i to po rozbiegane tematycznie. |
03-03-2011, 10:55 | #8 |
ford::average
Imię: Julka
Zarejestrowany: 03-03-2011
Skąd: Gdynia
Model: FORD MONDEO MKIII 2.0TDCi
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: styczeń 2002
Postów: 98
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
Pojechałam na komp...facet podpiął,dał wydruk i tyle .Zapłaciłam120zł.Czy powinien mi powiedzieć co jest nie tak .....?
|
03-03-2011, 11:09 | #9 |
ford::average
Zarejestrowany: 30-10-2009
Skąd: Kozienice
Model: mondeo MK5
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2016
Postów: 159
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
No tak by wypadało. Sam wydruk dla kogoś kto się nie zna znaczy dokładnie "nic". Teraz pojedziesz i znów za podpięcie zapłacisz 120zł.
Jeśli sprężynka jest, podjedź do innego warsztatu który ma komputer i potwierdź błąd. Tylko zadzwoń najpierw i się upewnij. Masz TDCI z 2002r. więc nie jest zgodny z OBD2 i byle gość weźmie 30 - 50 zł i powie że wszystko jest OK. Ja tak miałem. Zapewniał mnie fachowiec że czyta mój rocznik a był w błędzie. Po groźbie że dostanie w kinola oddał kasę;-) Jeśli błąd się potwierdzi trzeba wtrysk wymienić lub zregenerować i tyle. Koszt? W lipcu zapłaciłem chyba 500 lub 550 zł kodowaniem włącznie w bosch service koło Puław. |
03-03-2011, 11:11 | #10 | ||
ford::expert
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
Odp: problem z odpalaniem ,kopci,mruga sprężynka,błądy
Cytat:
Cytat:
jeśli zajdzie potrzeba wymiany pedału gazu to trzeba go wymienić i skasować błędy wtedy okaże się jakie błędy ponownie się pojawią i co trzeba dalej naprawić |
||
|
|
|