|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-12-2018, 17:51 | #851 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,564
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Ty swoje, praktycy swoje.
Teraz nagle stwierdzasz ze swoją opinię wydales (i twardo broniles) w oparciu o zdjęcia ktore nie byly wystarczajaco dobre. |
31-12-2018, 18:00 | #852 |
ford::professional
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Zrozum że wobec wszystkich opinii niepozytywnych niczym nie ryzykujesz wykonując owa przeróbkę i to jest fakt na początku dyskusji prosiłem o zdjęcia aby stwierdzić jak jest wykonany interfejs
|
31-12-2018, 18:05 | #853 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,564
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Ale opinię mimo to wydales.
Zapytam ponownie, finansujesz usuwanie ewentualnej szkody po Twoich poradach? |
31-12-2018, 18:05 | #854 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,055
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Cytat:
Napisałem też, że w Fordzie (ale w późniejszych modelach) kabel dedykowany może mieć obsługę na parze 1-8: to jest MM-CAN. W jakim więc celu namawiasz do tego krosowania - uchyl z łaski swojej rąbka tajemnicy????
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem - choć jeżdżę Mitsubishi Outlander PHEV 4x4 2019 224KM |
|
31-12-2018, 18:38 | #855 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Cytat:
|
|
31-12-2018, 18:48 | #856 |
ford::professional
Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Do zabawy z ELMConfig zalecam Viakena lub CCY. Koniecznie na chipie STN1170.
Do 100 nie kupisz. A i o 150 będzie też ciężko... Niestety ceny tych interfejsów szaleją a ich dostępność czasem też jest kiepska. Aktualnie ceny sięgają pod 200zł... Proponuję albo się wstrzymać na razie i kupić interfejs jak stanieje lub znaleźć kogoś z interfejsem kto za przysłowiowe piwo aktywuje Ci co chcesz. Ja bym Ci to włączył bez problemu, ale nie ma opcji automatycznego grzania szyby w ELMConfigu. To było chyba tylko w Mondeo Mk3 w dieslu. Samego ELMConfiga ściągniesz np. stąd: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Musisz pobrać tez "Runtime Pack". Ściągnij sobie teraz ELMConfiga, odpal go. W polu "Connection" wybierz "Mondeo IV / S-Max / Galaxy" i kliknij przycisk "Offline". Później przycisk "Central configuration" po lewej. Zakładka "Page 1" i wpisz swój VIN i naciśnij na dole :Load CCC from AsBuilt". Program pobierze fabryczny konfig Twojego auta z serwerów Forda i będziesz mógł sobie "na sucho" zobaczyć co masz ustawione i co możesz zmienić.
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 Ostatnio edytowane przez radkor ; 31-12-2018 o 18:56 |
31-12-2018, 18:58 | #857 | |
ford::professional
Imię: Jaro
Zarejestrowany: 03-09-2006
Skąd: Lubartów
Model: MK3
Silnik: TDDi 2.0
Rocznik: 2001
Postów: 1,393
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Cytat:
|
|
31-12-2018, 19:17 | #858 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Radkor bardzo dziekuje za fachową poradę. Ja chciałem wylaczyc automatyczne grzanie, bo włączone już mam. Może faktycznie poszukam kogoś, kto pomoże w tym temacie.
|
31-12-2018, 19:23 | #859 |
ford::professional
Imię: Radek
Zarejestrowany: 23-01-2011
Skąd: Warszawa
Model: VOLVO V40
Silnik: 1.6EB
Rocznik: 2013
Postów: 1,144
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
Chyba tego nie wyłączysz. Ja bynajmniej takiej opcji nie widzę w ELMConfig.
W przedliftach Mondeo i S-Max chyba to automatycznie realizuje PCM aby szybciej nagrzać silnik, w niskich temperaturach zewnętrznych, przez zwiększenie jego obciążenia. W polifcie tego nie zauważyłem. Ale możliwe, że nie mam racji. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było Mondeo Mk4 2.2TDCi 2010 -> jest Volvo V40 1.6EB 2013 |
31-12-2018, 19:37 | #860 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 12-10-2014
Skąd: Warszawa
Model: s-max
Silnik: 2,0 duratec
Rocznik: 2007
Postów: 768
|
Odp: Interfejs diagnostyczny
To szkoda, bo poniżej 5 stopni trzeba pamiętać aby wylaczyc wszystkie szyby.
|
|
Tagi |
diagnostyka silnika , interfejs , mondeo mk3 |
|
|