Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 28-04-2017, 19:25   #11
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

A gdzie pomiar kompresji ?? wywalisz 2 tysiace, i jak było tak będzie, bo od luzów zaworowych tak sie nie dzieje, jak u Ciebie.
Jak zrobi jedno, zapłacisz, nie bedzie poprawy, każe Ci robić drugie cos wymyślone, zapłacisz, poprawa znikoma, i tak aż do pozbycia sie pojazdu, bo nie wiem czy wytrzymasz nerwowo i finansowo.

  Odpowiedź z Cytatem
Stary 28-04-2017, 19:33   #12
c-matix
ford::professional
 
Avatar c-matix
 
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

Luzy zaworowe raczej nie wywołują problemów z układem ESP-ABS , awari skrzyni.
c-matix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-04-2017, 15:36   #13
snake56
ford::amateur
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-04-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus C-MAX
Silnik: 2.0 HE Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

Przepraszam, zapomniałem napisać, że oczywiście pomiar kompresji został wykonany.
Wyszła minimalnie nierówna. Mechanik zapewnił, że to przez te luzy zaworowe a właściwie ich brak.
Będziemy wiedzieć więcej jak dostanę auto z powrotem.
snake56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-05-2017, 11:20   #14
xander119
ford::average
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 13-04-2015
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2,5 V6
Rocznik: 2002
Postów: 83
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

Miałem podobne objawy z elektryką. Otwarcie klapy bagażnika raz działało raz nie, zamek sam się ryglował we wszystkich drzwiach i nie szło go za cholerę otworzyć ręcznie, potem nie chciał się zamknąć, zapalały się kontrolki ABS, ESP i CHECK podczas jazdy po czym gasły i miesiąc było ok. Raz jechał w porządku a za chwilę na światłach ruska dyskoteka jakby chodził na dwa gary. Wycieraczki stawały w połowie szyby itp itd.. Fura zdawała się być nawiedzoną.
xander119 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-05-2017, 14:38   #15
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

Mechanicy zawsze zapewniaja, a to że nie podał Ci wyników pomiaru kompresji, tylko ogólnie i nie wykonał próby olejowej, która w 100 procentach potwierdza gdzie jest nieszczelność, na tulejach czy na zaworach. to niedługo się przekonasz, jaki będzie efekt jego naprawy.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-05-2017, 21:31   #16
snake56
ford::amateur
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-04-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus C-MAX
Silnik: 2.0 HE Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

No i wszystko jasne. Dziś rozmawiałem z mechanikiem.
Szklanki wymienione, zawory ustawione. Na 3 cylindrach kompresja ok. Na czwartym niestety nie ok. Wygląda na to, że na 4. cylindrze zawory uległy wypaleniu. To ten, na którym w ogóle nie było luzów.
Jutro odbieram auto. Mam przejechać 200 - 250 km na benzynie i znowu pomiar kompresji. Ale jak mnie zapewniono nie ma co liczyć na cud.


Jako, że ręce mi już opadają i nie mam już nic do stracenia/zyskaia poprowadzę ten temat dalej do wiadomości dla innych. Może komuś się przyda.
Jutro opiszę jak się jedzie po wymianie tych szklanek i regulacji zaworów.
snake56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-05-2017, 07:46   #17
salom
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

Czy Ty się wstydzisz podać wyników pomiaru, bo jest tak niska, a dla Ciebie jest OK, a wystarczy na pisać jesst 11 atm, 13 atm, to tak ciężko ??
A wykonanie próby olejowej przy pomiarze w 100 procentach wykluczy wypalony zawór, lub potwierdzi, bo przeważnie wypalaja się wydechowe.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-05-2017, 11:16   #18
Przemo17101970
ford::advanced
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 20-12-2014
Skąd: Gdynia
Model: c-max
Silnik: 1,8 benzyna/LPG
Rocznik: 2005
Postów: 355
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

Nie wiem o co chodzi, ale to już kolejny przypadek o jakim słyszałem łącznie z moim,że wypala właśnie czwarty i brak jest na nim kompresji. U mnie zaszła do czterech z groszami :-) a na pozostałych było prawie 14. Nie rozumiem stwierdzenia mechanika,ze nie ma co liczyć na cud. No na cud to fakt ma rację, ale powinieneś liczyć na dobre wykonanie jego pracy. U mnie w tej chwili po generalce na wszystkich dochodzi do 15 więc praktycznie silnik nówka sztuka. A co ciekawe po generalce przejechałem już jakieś 7 tyś, powoli planując wymianę oleju. Co jakiś czas sprawdzam poziom i do tej pory nie dolałem ni kropelki oleju. Cały czas pozom oleju jest taki jaki ma być. Piszę to tylko dlatego,że nie należy polegać na cudzie, ale na dobrym mechaniku

Ostatnio edytowane przez Przemo17101970 ; 05-05-2017 o 11:44
Przemo17101970 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-05-2017, 19:28   #19
snake56
ford::amateur
 
Imię: Przemek
Zarejestrowany: 18-04-2017
Skąd: Wrocław
Model: Focus C-MAX
Silnik: 2.0 HE Duratec
Rocznik: 2006
Postów: 7
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

Cylinder 1 - 12 atm
Cylinder 2 - 15 atm
Cylinder 3 - 15 atm
Cylinder 4 - 10 atm

Po przejechaniu 200 - 300km kolejny pomiar
Dam znać.
Po wymianie szklanek i regulacji zaworów auto zachowuje się lepiej. Większa moc, mniejsze drżenie na biegu jałowym, ale nadal drżenie.

Bump:
Cytat:
Napisał Przemo17101970 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Piszę to tylko dlatego,że nie należy polegać na cudzie, ale na dobrym mechaniku
Przemo jakoś tak zaufałem mojemu mechanikowi. Naprawdę rzeczowy gość.
Jeśli się zdecyduję, to zdjęcie głowicy + wymianie gniazd zaworowych dostosowanie do LPG to koszt ok 3000 - 3200 zł
Dam znać czy się zdecyduję po następnym pomiarze kompresji.

Ostatnio edytowane przez snake56 ; 05-05-2017 o 19:35
snake56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 16-05-2017, 21:48   #20
c-matix
ford::professional
 
Avatar c-matix
 
Zarejestrowany: 21-09-2009
Skąd: Krak
Model: Focus C-Max , Fusion
Silnik: 2.0 16v 145KM , 1.6 Tdci 90KM
Rocznik: 2006 Silver Polar, 2006 Jeans Metalik
Postów: 1,790
Domyślnie Odp: 2.0 Duratec HE automat + LPG icom = cuda wianki

No i jak jeździ nie jeździ, szarpie ???
c-matix jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:47.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.