|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-10-2013, 13:53 | #71 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Galaxy, Galaxy
Silnik: 2.3 Duratec 161KM, Bi-Turbo 210KM
Rocznik: 2009, 2016
Postów: 149
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Cytat:
|
|
31-10-2013, 18:46 | #72 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Mialem do czynienia z trzema serwisami Forda w okolicy (Gdynia, Gdansk i Starogard Gdanski) - wszystkie walcza "o srebrna patelnie" jesli chodzi o fachowosc/jakosc uslug (sarkazm), z tym ze w niektorych sa mili.
Jesli chodzi o jazde "w ciemno" do Niemiec to nie mialem na mysli geografii (nawigacja jeszcze dziala, a w zapasie mam TomToma), niestety zadne mapy (nawet te najnowsze) nie pokazuja ktore ASO ma dobrych mechanikow "ktorym chce sie chciec" i znaja sie na rzeczy. Czy to w Polsce czy kilkaset kilometrow dalej w Niemczech. Wg polskich ASO generalnie "nie ma bledu DTC=nie ma problemu".
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie Ostatnio edytowane przez Zoltyy ; 31-10-2013 o 19:15 |
02-11-2013, 12:22 | #73 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Cytat:
|
|
02-11-2013, 17:57 | #74 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
ASO niby sprawdzilo i twierdza ze nieszczelnosci nie ma, poza tym u mnie objawy sa odwrotne: jak depne i wejdzie na obroty (tzn Powershi(f)t zredukuje) to auto ciagnie, tylko dolu nie ma. Tak jakby przy niskich obrotach nie wstawala turbina (zawieszajacy sie zawor za turbo?), albo ew. MAF nie "widzial" przeplywajacego powietrza przy niskich obrotach (zabrudzony po nastu tys km?), a komp zgodnie ze wskazaniami MAF redukowal paliwo coby proporcje zgadzaly sie przy spalaniu.
Zadziwia mnie to ze po wizycie w ASO przez dzien bylo OK - czyli kiedy komp dziala na "predefiniowanych" wartosciach to jest OK, dopiero pozniej wszystko wraca do stanu sprzed wizyty. Tak tylko zgaduje, bo moja wiedza to jak w stopce.... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie Ostatnio edytowane przez Zoltyy ; 02-11-2013 o 17:59 |
24-11-2016, 22:00 | #75 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-03-2011
Skąd: Kraków
Model: C-Max Trend
Silnik: 1.6 ecoboost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
92 tyś. - silnik bez zarzutu.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
(awarii uległa tylko sprężarka klimy, auto zaczyna skrzypieć...)
__________________
Ford C-Max EcoBoost 150KM Mazda MX-5 NA 115KM |
25-11-2016, 14:11 | #76 | |
ford::average
Zarejestrowany: 07-04-2013
Skąd: Wrocław
Model: Galaxy, Galaxy
Silnik: 2.3 Duratec 161KM, Bi-Turbo 210KM
Rocznik: 2009, 2016
Postów: 149
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Cytat:
im starsze, tym lepsze dokładnie jak skrzypce i wino. Stąd właśnie auto skrzypi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
|
28-11-2016, 10:55 | #77 |
ford::amateur
Imię: hammondb3
Zarejestrowany: 16-03-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus III
Silnik: 1.6 EB 150 KM
Rocznik: 2014
Postów: 4
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Witam,
Podepnę się pod temat. Mój Focus 1.6 EB 150 KM z 2014 roku ma obecnie przejechane 80 tyś. Przygody z silnikiem niestety miał. Gdy oddałem go na przegląd po 40 tyś dowiedziałem się że ma wycieki oleju spod bodajże głowicy i że ASO wysłało zdjęcia do oceny "do fabryki". Rekomendacja- wymiana silnika spowodowana deformacją bloku w wyniku przegrzania. Wcześniej był problem z niewielkim ubytkiem płynu i wymianą wadliwego wężyka- nie wiem czy te dwie rzeczy wiązać ze sobą. Tak więc po 2 tygodniach miałem w swoim focusie nowy blok silnika. Podobno była to od 2011 roku druga wymiana 1.6 EB w moim ASO w Krk. Nie ukrywam że straciłem zaufanie do marki i do silnika w moim aucie. Za 20 tyś kończy mi się przedłużona do 5 lat (lub 100 tyś) gwarancja i zaczynam się zastanawiać czy np tuż po jej wygaśnięciu znów szlag nie trafi całego silnika (wydanie kilkunastu tysięcy na nowy nie uśmiecha mi się). Czy ktoś miał podobny problem? Zastanawiam się na jaki przebieg przy spokojnej mieszanej jeździe mogę liczyć przy tym silniku. Kupując to auto chciałem nim zrobić ok 200 tyś ale chyba nie jest to realne, jak sądzicie? |
28-11-2016, 11:03 | #78 |
ford::advanced
Imię: Darek
Zarejestrowany: 06-05-2013
Skąd: Kraków, Skawina
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 1.4 80KM, Pb+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 377
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Czyli to kolejny pojedynczy przypadek przegrzania 1.6EB
|
28-11-2016, 11:20 | #79 |
ford::amateur
Imię: hammondb3
Zarejestrowany: 16-03-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus III
Silnik: 1.6 EB 150 KM
Rocznik: 2014
Postów: 4
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Jest taki cykl na YT "auta z niemiec"-jeżdzą z kupującym kupić używane auta i pokazują cały proces zakupu i oględzin. Znalazłem odcinek o zakupie Focusa z 1.6 EB który sprzedawało niemieckie ASO Forda. Przebieg ok 90 tyś jeśli dobrze pamiętam. Samochód był po wymianie silnika w wyniku przegrzania. Wygląda na to że te silniki mają duży problem. Dopóki naprawia to ASO nie na mój koszt można to przeżyć ale gdy konieczna będzie wymiana po gwarancji to troche się odechciewa. Stąd ciekawy jestem ilu użytkowników miało takie problemy i jakie przebiegi są realne bezawaryjnie dla 1.6 EB. Każde info mile widziane.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] - możesz rozwinąć swoją wypowiedź? O wielu takich przypadkach słyszałeś? Z góry dzięki. |
28-11-2016, 12:13 | #80 |
ford::advanced
Imię: Darek
Zarejestrowany: 06-05-2013
Skąd: Kraków, Skawina
Model: Ford Focus mk2
Silnik: 1.4 80KM, Pb+LPG
Rocznik: 2006
Postów: 377
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
jest na forum, musisz poszukać
|
|
|
|