|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
17-01-2016, 13:30 | #821 |
ford::specialist
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-08-2013
Model: Galaxy MKIII
Silnik: 1.8TDCI
Rocznik: 2006
Postów: 546
|
Odp: [mk3][mk4]Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
Czy któryś z Kolegów byłby w stanie przeanalizować dane z Forscan-a?
Interesuje je na tą chwilę ciśnienie jakie daje turbosprężarka, ponieważ wydaje mi się że 255 kPa to dość duża wartość. Załączam 4 zrzuty, gdzie 3 są podczas obciążenia przyspieszając, co widać na momencie na samym dole, a czwarty jest na luzie. Może ma ktoś swoje logi dynamiczne dla porównania? [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
18-01-2016, 10:00 | #822 | ||
ford::advanced
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 20-09-2011
Skąd: Zachodnie Mazowsze
Model: Galaxy (był Escort MK5, Escort MK7, Fiesta, MND Mk3, MND MK4)
Silnik: TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 478
|
Re: Odp: Re: [mk3][mk4]Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
Cytat:
EDIT: Właśnie doczytałem, że jednak CylBalance jest wylcizany tylko dla biegów jałowych więc wartości poniżej 1 świadczą, że trzeba dany cylinder i wtryski sprawdzić. Postby FORScan ť Fri Jan 08, 2016 11:53 am Vibration and noise is about to be normal for diesel engine when it is cold, why do you think there is a malfunction? Anyway: ======================= CylBal PIDs show contribution of each cylinder, they give 4 in summary. Ideally, every cylinder should be 1 (100%), in your case we see that cylinders 2 and 3 are close to 100%, cylinder 1 is up to 120% of normal, and cylinder 4 is 80% of normal. The contribution is calculated only at idle (this is why balances become equal when you increase RPM or stop the engine). In simple words, the picture is: cylinder #1 has the best health (as it provides more power than any other), cylinders ##2 and 3 have worser health, and cylinder #4 has the worsest one. Did the service perform injectors leak back and cylinder compression tests? ======================== Bump: Cytat:
Baro masz na poziomie 106kPa więc doładowanie to 255 - 106 = 149kPa czyli ~1.4Bar - zdaje się, że dosyć standardowa wartość dla turbin pod obciążeniem.
__________________
Regulamin %23 Ostatnio edytowane przez kot_79 ; 18-01-2016 o 10:15 |
||
19-01-2016, 12:44 | #823 |
ford::amateur
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 28-12-2015
Skąd: Śrem
Model: Mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 8
|
Re: [mk3][mk4]Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
|
19-01-2016, 13:24 | #824 |
ford::average
Zarejestrowany: 31-03-2009
Model: Mondeo Titanium
Silnik: 2.2 TDCi 200PS
Rocznik: 2012
Postów: 168
|
Odp: [mk3][mk4]Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
poczytaj tu : [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
__________________
jest MK4 2.2 TDCI 200PS było MK3 2.2 TDCi 155PS Kierowca jest BOGIEM Silnik jest Sercem, Prędkość Nałogiem Turbo Podstawą a Nitro tylko Zabawą... |
19-01-2016, 13:24 | #825 |
ford::average
Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 19-01-2016
Skąd: Warszawa, Wawer
Model: Mondeo MK4
Silnik: 2,0 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 133
|
Odp: Re: [mk3][mk4]Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
nie taki kabelek się nie nadaje
|
19-01-2016, 13:37 | #826 |
ford::amateur
Imię: Krzysiek
Zarejestrowany: 28-12-2015
Skąd: Śrem
Model: Mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2009
Postów: 8
|
Odp: [mk3][mk4]Forscan - program do diagnostyki i nie tylko
Ok rozumiem. Mam tego co napisałem jeszcze z poprzedniego auta i wolałem zapytać.
Dzięki |
20-01-2016, 07:16 | #827 |
ford::beginner
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: WLKP
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 PB LPG
Rocznik: 2001
Postów: 16
|
Interfejs elm327
Witam
Tak jak w temacie. Orientuje się ktoś może jaka wersja interfejsu współpracuje z mondeo 2.0 2001 rok. Zakupiłem takie coś na aledrogo w wersji 2.1 i niestety nie każdy się z moim mondkiem. Oczywiście chodzi o ten maly pierdzielnik na Bluetooth. |
20-01-2016, 07:28 | #828 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 17-10-2014
Model: nie ford, rzecz jasna
Silnik: spalinowy
Rocznik: 2023
Postów: 5,928
|
Odp: Interfejs elm327
Na bluetooth to jest tylko gadżet. Kup normalny, na kablu (mam oba).
|
20-01-2016, 10:41 | #829 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 14-07-2008
Skąd: Krosno
Model: Ford Escape/Fusion
Silnik: 3000 benzyna + Stag Qmax / 1.4 benzyna
Rocznik: 2003/2005
Postów: 6,101
|
Odp: Interfejs elm327
Było o tym pisane wielokrotnie, wystarczy poszukać.
|
20-01-2016, 12:49 | #830 |
ford::beginner
Imię: Krystian
Zarejestrowany: 08-07-2011
Skąd: WLKP
Model: Mondeo
Silnik: 2,0 PB LPG
Rocznik: 2001
Postów: 16
|
Odp: Interfejs elm327
Wolałbym na Bluetooth bo z telefonu bym się łączył, a i tak chodzi mi tylko o odczyt błędu chęci engine
|
Tagi |
mondeo mk4 |
|
|