Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Strefy klubowe > strefa|podlaska
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 30-09-2014, 18:11   #11
mgrinz
ford::beginner
 
Avatar mgrinz
 
Zarejestrowany: 18-11-2007
Skąd: Białystok
Model: Mondeo Mk5
Silnik: 1.5 EB
Rocznik: 2015
Postów: 10
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

czy ktoś jeszcze oprócz Patryka może zczytać błędy w białymstoku?

mgrinz jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2014, 21:08   #12
siwyff2
ford::beginner
 
Imię: Karol
Zarejestrowany: 28-07-2014
Skąd: B-stok
Model: ford focus 2 fl
Silnik: DV6 66kW/80kw
Rocznik: 2010
Postów: 20
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Mam elm ale z racji że na forda go nie szczułem to nie wiem czy odczyta.

Sprawdziłem na swoim. Czyta ;d

Ostatnio edytowane przez siwyff2 ; 04-10-2014 o 19:15
siwyff2 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-10-2014, 08:40   #13
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Ja mam soft i elma z przełącznikiem
arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-10-2014, 11:50   #14
rafaelb
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-06-2010
Skąd: Białystok
Model: Focus II Kombi
Silnik: 1.6 TDCi z DPF
Rocznik: 2007
Postów: 104
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Ktoś z Białegostoku grzecznościowo zczytał by mi błąd?

Zapala mi się kontrolka, ale jak wyłączę silnik to się nie świeci. Zapala się w bliżej nieokreślonej sytuacji.
rafaelb jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-10-2014, 18:50   #15
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Ja moge
arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-12-2014, 11:06   #16
Krzycho/\
ford::average
 
Avatar Krzycho/\
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 08-04-2013
Skąd: Białystok
Model: Ford S-Max / BMW 318i
Silnik: Duratec-HE 2.0+LPG / N42B20
Rocznik: 2007 / 2002
Postów: 51
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Witam,
od kilku dni w moim s-maxie nie gaśnie żółta kontrolka silnika. Czy ktoś byłby dyspozycyjny wieczorem w najbliższych dniach i mógłby odczytać mi błędy?

EDIT:
w teście zegarów nie wykazało żadnych błędów ale napięcie akumulatora mam w stanie spoczynku 11,1V więc może to jest powodem świecącej kontrolki. Dodam, że pojawiła się wraz z pierwszymi mrozami-6 - -8st.

Ostatnio edytowane przez Krzycho/\ ; 02-12-2014 o 13:43
Krzycho/\ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2014, 08:42   #17
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Ja mogę ci odczytać.

Co do aku to 11,1 V to zbyt mało - powinno być 12,5V, poniżej 12 to zbyt mało, jeśli masz prostownik z funkcją odsiarczania to proponuję spróbować odratować aku bo z takim napięciem na pewno jest zasiarczony, sprawdź prąd ładowania powinno być ok. 13,8 V a z światłami 14,4 V - zbyt duże odchyłki mogą świadczyć o uszkodzeniu alternatora

w procesie rozładowania powstają na płytach kryształy siarczanu ołowiu, podczas ładowania zachodzi proces odwrotny, gdy akumulator jest rozładowany to kryształki łączą się w większe i ciężko rozbić ich strukturę standardowym ładowaniem, możliwe jest rozbicie ich poprzez proces ładowania impulsowego kilkuetapowego
arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2014, 08:50   #18
Krzycho/\
ford::average
 
Avatar Krzycho/\
 
Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 08-04-2013
Skąd: Białystok
Model: Ford S-Max / BMW 318i
Silnik: Duratec-HE 2.0+LPG / N42B20
Rocznik: 2007 / 2002
Postów: 51
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Wczoraj wracałem do domu nie włączając ogrzewania szyb oraz foteli i radia. Napięcie po zatrzymaniu wskoczyło do 11,7 V a kontrolka zniknęła więc chyba winny był akumulator. Napięcie ładowania pokazywało mi w przedziale 13,7 - 14,0 V. W razie czego będę się kontaktował. Dzięki
Krzycho/\ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-12-2014, 09:32   #19
arturfom
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 11-12-2013
Skąd: Białystok
Model: C-MAX SILVER X
Silnik: 1.6 TDCI 109 CVT
Rocznik: 2006
Postów: 540
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

Weź na noc aku i doładuj bo 11,7 to i tak za mało ( cela ma ok 2,1V x 6 to 12,6 V ), myślę że przy takiej temperaturze jaką mamy teraz tak niedoładowany akumulator może nie wytrzymać i pozostanie ci wydatek na święta
arturfom jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-12-2014, 21:25   #20
miedzianek
ford::specialist
 
Avatar miedzianek
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 23-05-2014
Skąd: Białystok
Model: Focus MK2 FX Gold
Silnik: 1.6VTi-VCT 115KM
Rocznik: 2005
Postów: 515
Domyślnie Odp: Potrzebny ELM 327! kto ma ?

ktos blisko wygody/wyzyn ma ELM i jest w stanie sprawdzic,co tam siedzi w komputerzeGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.?
miedzianek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:55.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.