|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-05-2013, 06:24 | #61 |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Bo 2.0EB trochę go bierze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. No kurna, dajcie trochę wypić tym autom Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
28-05-2013, 07:02 | #62 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-07-2011
Model: Golf mk 7,5
Silnik: 1,4 TSI 150 KM
Rocznik: 2017
Postów: 366
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
u mnie też nie bierze oleju, wystarcza mu to co wleją na przeglądachGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
28-05-2013, 07:10 | #63 |
ford::professional
Zarejestrowany: 12-02-2013
Model: Focus III
Silnik: 1.6 Ecoboost 182 KM
Rocznik: 2012
Postów: 1,110
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Widać po tym, że 1.6 ecoboost nie jest spragniony Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
02-09-2013, 22:31 | #64 |
ford::average
Zarejestrowany: 11-03-2011
Skąd: Kraków
Model: C-Max Trend
Silnik: 1.6 ecoboost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
41`000 kilometrów.
póki co - jest ok.
__________________
Ford C-Max EcoBoost 150KM Mazda MX-5 NA 115KM |
02-09-2013, 22:32 | #65 |
FCP member
Imię: Robert
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Krosno
Model: Ranger Limited
Silnik: 2.0 238KM Bi-Turbo
Rocznik: 2022
Postów: 717
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
... u mnie 74460 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Było niesamowite Mondeo i zadziorna Kuga ST-Line jest Fiesta EcoBoost 1 liter !!! i Fordowa wyprawówka |
03-09-2013, 23:52 | #66 |
ford::average
Zarejestrowany: 13-01-2009
Model: Mustang GT
Silnik: 5.0
Rocznik: 2015
Postów: 180
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Robert, masz coś wspólnego z MegaNet?
__________________
Mondeo 2.0 EB Mustang GT 2015 Ostatnio edytowane przez wojtekn ; 04-09-2013 o 07:00 Powód: Zbędne cytowanie |
29-10-2013, 21:19 | #67 | |
ford::average
Zarejestrowany: 11-03-2011
Skąd: Kraków
Model: C-Max Trend
Silnik: 1.6 ecoboost 150KM
Rocznik: 2011
Postów: 57
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
Cytat:
bezboleśnie przejechałeś te 74tyś?
__________________
Ford C-Max EcoBoost 150KM Mazda MX-5 NA 115KM |
|
29-10-2013, 21:30 | #68 |
FCP member
Imię: Robert
Zarejestrowany: 22-04-2009
Skąd: Krosno
Model: Ranger Limited
Silnik: 2.0 238KM Bi-Turbo
Rocznik: 2022
Postów: 717
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
już mam prawie 78kkm Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Uszkodzone i wymienione były: 1. Kamera cofania. 2. Przezroczysta warstwa ochronna na progach od dołu ... złuszczyła się - pomalowali w ASO 3. Uszkodzony zawór bezpieczeństwa przy układzie chłodniczym. 4. Skrzypiące siedzenie kierowcy - do zrobienia. 5. Źle działająca nawigacja - nie widzi satelitów - wymieniona antena usterka jest dalej - do naprawy. Poza tym płyny, filtry i klocki wymieniane wg przebiegu.
__________________
Było niesamowite Mondeo i zadziorna Kuga ST-Line jest Fiesta EcoBoost 1 liter !!! i Fordowa wyprawówka |
29-10-2013, 21:32 | #69 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-10-2010
Skąd: polnocne rubieze ;)
Model: byly dwa S-Maxy, jest Mazda CX-5
Silnik: był 2.5T, był 2.0 EB 240PS, jest 2.5 NA
Rocznik: był 2007, był 2012, jest 2016.
Postów: 473
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
U mnie przy jakichs 17/18 tys zaczyna cos sie dziac. Objawy - slaba/opozniona reakcja na pedal gazu przy nizszych obrotach, zrobil sie glosniejszy, prawie nie da sie plynnie przyspieszyc bo najpierw nie ma reakcji, pozniej nagle redukcja skrzyni i "strzal w plecy".
Na wyzszych obrotach (od ok 3300 w gore) ciagnie OK. Wg serwisu - nic sie nie dzieje, tyle ze po oddaniu na dwa dni wszystko wrocilo do normy - tzn ciagnal od dolu jak nowy, zrobil sie cichszy. Szkoda ze juz dwa dni pozniej wrocilem do systemu 'zero-jedynkowego'. Widac odlaczali akumulator/resetowali komputer - dopoki sie nie nauczyl jechal OK, pozniej niestety kicha. Oczywiscie nie ma bledow, wiec wg ASO wszystko OK. Nie chce mi sie jezdzic do Niemiec w ciemno - gwarancji ze tam cos znajda tez nie mam.
__________________
Nie wiem, nie znam sie - nie bierzcie mnie na powaznie |
29-10-2013, 21:37 | #70 |
ford::professional
Imię: Marian
Zarejestrowany: 19-07-2013
Skąd: Szczecin
Model: Focke-Wulf
Silnik: 1.6EB 207KM/333Nm
Rocznik: 2011
Postów: 1,389
|
Odp: [EcoBoost] przebieg vs awaryjność
U mnie prawie 58tys z czego 10tys po strojeniu i wszystko na razie działa jak w zegarku.
|
|
|
|