Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-06-2011, 11:25   #11
marcel79
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
Domyślnie

Zrobiłem to według instrukcji, które otrzymałem z vtechu, więc chyba wiedzieli co mówią? Orurce (dławiku) nie było mowy. Wiem, że na poczetku były problemy z modyfikacją tego silnika, ale ja robiłem to, jak otrzymałem info, że temat maja juz opanowany - a było ta jakies 2 lata z okładem wstecz. Przez ten czas 2-krotnie Vtech sprawdzał, wgrywal od nowa oprogramowanie i nic się nie zmieniło.

Dodam jeszcze, że w tej chwili charakter problemów jest u mnie troche zmieniony - wcześniej co kilkadziesiąt km auto powyżej 2000 rpm "szarpało turbiną", na każdym biegu - najbardziej odczuwalne na 4-5 biegu - przez kilka minut lub do wyłączenia zapłonu, potem ustawało.-. "Kopa" miał tylko jak był zimny lub po zakończeniu "szarpania". Teraz, podczas upałów mniej odczuwalne jest "szarpanie" - jest po prostu cały czas "zmulony" - turbina pracuje ale jakby na jakieś 70% mocy - lub dawka paliwowo powietrzna jest niewłaściwa. Lubi trochę pokopcić - zwłaszcza podczas szarpania, bądź mulenia. W kompie zadnych błędów.


Ostatnio edytowane przez TOMAS ; 11-06-2011 o 13:49 Powód: regulamin pkt21
marcel79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2011, 12:22   #12
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

...powtarzam...jeśli masz pustą puchę po DPF...nie będziesz jeździł!!!
...i mówię to z doświadczenia...wywaliłem z 50 DPF z tych silników Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2011, 12:49   #13
marcel79
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

Masz jakiś rysunek co nalezy wspawac w puchę i w którym miejscu, żeby było ok? A swoja drogą kilkakrotnie rozmawiałem z gościem z Jastrzębia, który robił mi modyfikację, konsultowałem z nim sposób wycięcia bebechów z dpfu i było ok, on konsultował się z Krakowem i nikt na to nie wpadł? Ale jak to tylko ta przyczyna, jestem kilka browarów w plecy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
marcel79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 11-06-2011, 13:40   #14
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

znam Wojtka z Jastrzębia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
..2 lata temu nie wiedzieli jak należy przerabiać puszki, nie mam rysunku, ale w uproszczeniu, zaraz pod katem, tak z 5 cm pod, trzeba wspawać blachę z dziurą do której znów trzeba przyspawać rurę, a tą z kolei dospawać na dole do wylotu z puszki, nie musi to być idealnie zrobione, szczelne, mogą być przedmuchy zarówno przy ściankach puszki jak i na wylocie z niej, ważne aby spaliny nie mogły nagle rozprężać się w pustej przestrzeni, bo następuje nagły wzrost obrotów i przeładowanie turbiny, a to z kolei wyłapuje ECU i obcina moc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-06-2011, 08:31   #15
magda18
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Słupsk
Model: ford focus II kombi
Silnik: 1.6TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 5
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

Witam,czy usuwał filtr dpf u pana Ryby w Słupsku. Co znaczy,że wytną dpf i zastąpią go emulatorem? To dobrze czy żle?Proszę o szybką pomoc,bo autko mam dzisiaj zaprowadzić do warsztatu i nie wiem czy zrobić to w Słupsku czy na lawecie dowieżć do v-tech do Gdyni. Tam pan nic mi nie mówił o emulatorze,tylko poinformował,że wytną dpf i zaspawają.Proszę o odpowiedż.Pozdrawiam
magda18 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-06-2011, 10:29   #16
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

..nie zakładaj emulatora...to syf!!!!!
..tylko programowo, może być Vtech
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-06-2011, 18:50   #17
marcel79
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

No i wspawałem
Blacha z dziurą w śroku fi 50, do tego rura fi 50 aż do rury wydechowej z puszki dpf-u dospawana i d...pa. Teraz na luzie nie wchodzi powyżej 3500 obr. Jakby go dusiło. Podczas jazdy też muł. Wspawana rurka ma troche większą średnicę od dalszej części wydechu - więc o co mu chodzi. Nie będę mówił co mnie w tej chwili trafia.
marcel79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-06-2011, 19:27   #18
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

..no to teraz masz zagwozdkę, bo jeśli wszystko dobrze pospawałeś musi chodzić...
..od naszej ostatniej rozmowy zrobiłem 3 sztk. 1.6, a dzisiaj A6 2.0tdi na tym samym patencie i pomykają bez przeładowań pełną mocą ...
...ile miejsca zostawiłeś od wylotu z turbiny do tej blachy z dziurą??...powinno być dość ciasno, max 5cm
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2011, 10:45   #19
marcel79
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

I tyle jest, może troche mniej. Wojtka z Jastrzębia otrzymałem info, że zamiast płaskiej blachy wspawuje się stożek zwężający sie w kierunku wydechu.
marcel79 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-06-2011, 11:50   #20
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno

...Wojtek prawie tego nie robi, w Vtech też tego nie robią, tylko odsyłają do tłumikarza, ja w przeciwieństwie robię wszystko sam, więc nabierałem doświadczeń na "własnej skórze"
...2 rzeczy są ważne,
-aby pod turbiną nie było pustej przestrzeni, która powoduje nagłe rozprężanie się gazów, a w efekcie przeładowanie
-aby zbytnio nie "przytkać" katalizatora tą przesłoną, czyli zostawić troszkę miejsca
...jeżeli tak jest to zrobione, powodów złej pracy silnika trzeba szukać dalej
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:47.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.