|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-06-2011, 11:25 | #11 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
|
Zrobiłem to według instrukcji, które otrzymałem z vtechu, więc chyba wiedzieli co mówią? Orurce (dławiku) nie było mowy. Wiem, że na poczetku były problemy z modyfikacją tego silnika, ale ja robiłem to, jak otrzymałem info, że temat maja juz opanowany - a było ta jakies 2 lata z okładem wstecz. Przez ten czas 2-krotnie Vtech sprawdzał, wgrywal od nowa oprogramowanie i nic się nie zmieniło.
Dodam jeszcze, że w tej chwili charakter problemów jest u mnie troche zmieniony - wcześniej co kilkadziesiąt km auto powyżej 2000 rpm "szarpało turbiną", na każdym biegu - najbardziej odczuwalne na 4-5 biegu - przez kilka minut lub do wyłączenia zapłonu, potem ustawało.-. "Kopa" miał tylko jak był zimny lub po zakończeniu "szarpania". Teraz, podczas upałów mniej odczuwalne jest "szarpanie" - jest po prostu cały czas "zmulony" - turbina pracuje ale jakby na jakieś 70% mocy - lub dawka paliwowo powietrzna jest niewłaściwa. Lubi trochę pokopcić - zwłaszcza podczas szarpania, bądź mulenia. W kompie zadnych błędów. Ostatnio edytowane przez TOMAS ; 11-06-2011 o 13:49 Powód: regulamin pkt21 |
11-06-2011, 12:22 | #12 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
...powtarzam...jeśli masz pustą puchę po DPF...nie będziesz jeździł!!!
...i mówię to z doświadczenia...wywaliłem z 50 DPF z tych silników Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
11-06-2011, 12:49 | #13 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
Masz jakiś rysunek co nalezy wspawac w puchę i w którym miejscu, żeby było ok? A swoja drogą kilkakrotnie rozmawiałem z gościem z Jastrzębia, który robił mi modyfikację, konsultowałem z nim sposób wycięcia bebechów z dpfu i było ok, on konsultował się z Krakowem i nikt na to nie wpadł? Ale jak to tylko ta przyczyna, jestem kilka browarów w plecy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
11-06-2011, 13:40 | #14 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
znam Wojtka z Jastrzębia Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
..2 lata temu nie wiedzieli jak należy przerabiać puszki, nie mam rysunku, ale w uproszczeniu, zaraz pod katem, tak z 5 cm pod, trzeba wspawać blachę z dziurą do której znów trzeba przyspawać rurę, a tą z kolei dospawać na dole do wylotu z puszki, nie musi to być idealnie zrobione, szczelne, mogą być przedmuchy zarówno przy ściankach puszki jak i na wylocie z niej, ważne aby spaliny nie mogły nagle rozprężać się w pustej przestrzeni, bo następuje nagły wzrost obrotów i przeładowanie turbiny, a to z kolei wyłapuje ECU i obcina moc Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
20-06-2011, 08:31 | #15 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 29-04-2011
Skąd: Słupsk
Model: ford focus II kombi
Silnik: 1.6TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 5
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
Witam,czy usuwał filtr dpf u pana Ryby w Słupsku. Co znaczy,że wytną dpf i zastąpią go emulatorem? To dobrze czy żle?Proszę o szybką pomoc,bo autko mam dzisiaj zaprowadzić do warsztatu i nie wiem czy zrobić to w Słupsku czy na lawecie dowieżć do v-tech do Gdyni. Tam pan nic mi nie mówił o emulatorze,tylko poinformował,że wytną dpf i zaspawają.Proszę o odpowiedż.Pozdrawiam
|
20-06-2011, 10:29 | #16 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
..nie zakładaj emulatora...to syf!!!!!
..tylko programowo, może być Vtech
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
22-06-2011, 18:50 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
No i wspawałem
Blacha z dziurą w śroku fi 50, do tego rura fi 50 aż do rury wydechowej z puszki dpf-u dospawana i d...pa. Teraz na luzie nie wchodzi powyżej 3500 obr. Jakby go dusiło. Podczas jazdy też muł. Wspawana rurka ma troche większą średnicę od dalszej części wydechu - więc o co mu chodzi. Nie będę mówił co mnie w tej chwili trafia. |
22-06-2011, 19:27 | #18 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
..no to teraz masz zagwozdkę, bo jeśli wszystko dobrze pospawałeś musi chodzić...
..od naszej ostatniej rozmowy zrobiłem 3 sztk. 1.6, a dzisiaj A6 2.0tdi na tym samym patencie i pomykają bez przeładowań pełną mocą ... ...ile miejsca zostawiłeś od wylotu z turbiny do tej blachy z dziurą??...powinno być dość ciasno, max 5cm
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
23-06-2011, 10:45 | #19 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 04-09-2009
Skąd: opolskie
Model: c-max
Silnik: 1,6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 33
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
I tyle jest, może troche mniej. Wojtka z Jastrzębia otrzymałem info, że zamiast płaskiej blachy wspawuje się stożek zwężający sie w kierunku wydechu.
|
23-06-2011, 11:50 | #20 |
FCP TUNER
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
|
Odp: Chwilowy brak mocy, i większe kopcenie na ciemno
...Wojtek prawie tego nie robi, w Vtech też tego nie robią, tylko odsyłają do tłumikarza, ja w przeciwieństwie robię wszystko sam, więc nabierałem doświadczeń na "własnej skórze"
...2 rzeczy są ważne, -aby pod turbiną nie było pustej przestrzeni, która powoduje nagłe rozprężanie się gazów, a w efekcie przeładowanie -aby zbytnio nie "przytkać" katalizatora tą przesłoną, czyli zostawić troszkę miejsca ...jeżeli tak jest to zrobione, powodów złej pracy silnika trzeba szukać dalej
__________________
WWW.GCS Tuning.pl https://www.facebook.com/GCSTuning FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM Edge 2.0tdci 235KM 500Nm Stinger 3.3 500KM 750N https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |