Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-02-2011, 16:10   #631
Pjetja
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 31-03-2008
Skąd: Podkarpacie
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDi 116 KM AUY
Rocznik: 2001
Postów: 8
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Witam
Mam problem z silnikiem po uruchomieniu w obecnych temperaturach. Musze poczekać ok. 10 s aby zaczął chodzić w miarę równo. wcześniej szarpie i przy próbie ruszenia to tylko na dużym gazie tak z 3000 obr. jakie bloki powinienem zczytać vagiem abyście koledzy mogli zrobić analizę. jestem początkujący w tym temacie i nie bardzo jeszcze kumam więc proszę o poradę.
Pjetja

Pjetja jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 16:34   #632
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Cytat:
Napisał bogdantd Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
witam.
podczas diagnozowania silnika TDI 90KM 1Z, otrzymałem taki oto ekran, pytanie moje dotyczy wartości w grupie 013, czy te wartości są optymalne, dodam, że jak silnik ostygnie to mam problemy z odpalaniem, jedynie samostart pomaga, jak ciepły to pali na dotyk.
Liczę na szybką odpowiedź.
Sprawdź świece żarowe czy sa sprawne, a z twjego zrzutu VAGa co dałeś wczsniej wynika, że masz lejace wtyskiwacze, końcówki, moze czas ich wymienić?

Cytat:
Napisał Pjetja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam
Mam problem z silnikiem po uruchomieniu w obecnych temperaturach. Musze poczekać ok. 10 s aby zaczął chodzić w miarę równo. wcześniej szarpie i przy próbie ruszenia to tylko na dużym gazie tak z 3000 obr. jakie bloki powinienem zczytać vagiem abyście koledzy mogli zrobić analizę. jestem początkujący w tym temacie i nie bardzo jeszcze kumam więc proszę o poradę.
Pjetja

Jak problem z mocą zaraz po zapaleniu zimnego silnika, to sprawdź wszyskie swiece żarowe, bo z tego co piszesz wnioskuję, ze sa niesprawne.
To juz napisze, ale wiadomo o co chodzi jak spawdzić. Zerwij cała listwę kabelków ze wszystich świec, weź w rękę kabelek z +12 V z plusowej klemy akumulatora i podotykaj do kazdej wystającej swiecy, Która padnieta to ci nie zaiskrzy, Proste, a na 99 % pewne.

Cytat:
Napisał radzioradzio Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przepraszam, że włażę na tym forum z innym autem.
Ale chcę pomóc mojemu kuzynowi.
Proszę o omówienie logów
...........
1. Grupa 003 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
2. Grupa 001 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
3. Grupa 003BS [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
4. Grupa 004 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
5. Grupa 013 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
6. Grupa 007 [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
7. Grupa 004BS [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
Ad 1, Problem z przepływomierzem lub EGRem, wartosci w pozycji 2 i 3 /masa zasysanego powiertrza/ powinny byc takie same, a tu jest straszna różnica.
Ad 3, EGR zaslepiony?, bo ma takie same wartosci na ON i OFF

Pozdr.

Ostatnio edytowane przez Stefano ; 13-02-2011 o 16:57
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 16:45   #633
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Sorry, nie mogę tego skasować...

Ostatnio edytowane przez Stefano ; 13-02-2011 o 16:58
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 19:40   #634
Grzenio
ford::average
 
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Małopolska
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 130PS
Rocznik: 2003
Postów: 143
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

To może tutaj ktoś mi pomoże. Założyłem nowy temat ale brak odzewu.

Może ktoś miał podobny problem i mi podpowie jak podejść do tematu błędu:

16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65) Circuit Low Input
P0532 - 35-10 - - - Intermittent

Jest to błąd czujnika G65 ale zastanawia mnie ten "Circuit Low Input".

Gdyby był zwarty do masy lub miał przerwę to podejrzewałbym jego uszkodzenie a tak to nie wiem czy brać się za jego wymianę.

Z tego co się orientowałem jest to czujnik przy osuszaczu, który jest w kabinie od strony pasażera - jak się mylę to mnie poprawcie.

Ale nie wiem czy można się do niego w łatwy sposób dostać czy trzeba rozbebeszać deskę.

A i jeszcze jedno - dlaczego ten błąd jest w bloku 01 - Engine skoro dotyczy on klimy? A może chodzi o coś całkiem innego?

Za wszelką podpowiedź będę wdzięczny.
Grzenio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 20:05   #635
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

To czujnik od klimy, własciwie ogrzewania, ale widac go w VAGu w silniku. Jest on przy nagrzewnicy przedniej, na wężyku zasiljacym, czyli tym cieplejszym, przy grodzi, ale na szczęcie po stronie silnika, Pisze to troche na pamięć, ale chyba sie nie mylę, sorry nie mam czasu sprawdzić na 100 %.
Pozdr.
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 20:14   #636
Grzenio
ford::average
 
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Małopolska
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 130PS
Rocznik: 2003
Postów: 143
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Dzięki Stefano, teraz wiem gdzie go szukać - rozumiem ,ze nic sam nie sprawdzę jeśli jest na przewodzie klimy to pewno bedę musiał klimiarza zatrudnić.
Szukałem na ten temat informacji i zazwyczaj czujnik ten dawał zwarcie lub rozwarcie (wiadomo trzeba by go wymienić lub sprawdzić przewody) ale w moim przypadku nie mam pojęcia co ten "Circuit Low Input" może oznaczać. Za co ten czujnik odpowiada, czy może być tak, że zgłasza niskie ciśnienie czynnika chłodzącego?
I jeszcze na dodatek jest to bład "35-10" czyli sporadyczny - chociaż pojawia się zaraz po skasowaniu.
Grzenio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-02-2011, 22:25   #637
Stefano
ford::expert
 
Avatar Stefano
 
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

Nie do klimiarxza, czujnik jest na wężu od nagrzewnicy, powtarzam , nie presostat na rurce klimy. Zobaczysz go przy grodzi na wężu zasilajacym przednią nagrzewnicę, na podszybiu.
Stefano jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-02-2011, 19:36   #638
gall
ford::amateur
 
Avatar gall
 
Zarejestrowany: 25-03-2008
Skąd: Kwidzyn
Model: Ford Galaxy MK2
Silnik: 1.9 TDJ
Rocznik: 2001
Postów: 8
Angry Odp: Diagnostyka VAG

Witam
Mój problem polega na tym :
Ford Galaxy MK2 1.9 TDI 2001 silnik AUY 116 KM

Po podłączeniu VAGa com lub polskiego Vaga nie komunikuje się z autem tylko zapala kontrolkę AirBag o co kaman?? (łączę się kabelkiem z multiplekserem od VIAKENa dodam iż nigdy nie miałem problemów z komunikacją z innymi autami grupy VAG wcześniej posiadałem Galaxy 1997r. MK1 i na tym kabelku było OK )

Kasuje ten błąd po połączeniu sie VW tool dodam iż za pomocą drugiego kabelka Vag K+Can Commander 1.4 tylko i wyłącznie tym programem i tym kabelkiem.

Proszę o pomoc
gall jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2011, 19:48   #639
Qbeck
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 22-07-2008
Skąd: zach-pom
Model: Kuga 2
Silnik: 2.0 TDCi 150KM
Rocznik: 2017
Postów: 15
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

witam mam prośbę o analizę logów auto kolegi seat alhambra1.9 TDI 90KM 1996r. przerywa podczas przyśpieszania
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Ostatnio edytowane przez Qbeck ; 23-02-2011 o 19:55
Qbeck jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2011, 17:18   #640
pkolo
ford::average
 
Zarejestrowany: 26-05-2008
Model: Ford Focus MK4
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2019
Postów: 58
Domyślnie Odp: Diagnostyka VAG

ScanXL pokazuje za duze wartosci niezgodne z rzeczywistymi np. obroty silnika i predkosc nawet z 3 razy za duze?
Co z tym zrobić?
Blad konfiguracji ScanXL??
pkolo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:47.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.