Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 24-01-2010, 20:52   #181
Wojcieszyn
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-11-2007
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo Ghia
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 28
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Sugerował, że może jakiś czujnik oleju zgłasza błąd. No ale odbiegacie od tematu. Czy to wygląda na wtryski, czy na ten błąd ze sterowaniem turbosprężarki?

Wojcieszyn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2010, 12:37   #182
Sebson77
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-11-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo Kombi wersja AVIVA
Silnik: 2.0L Duratorq DI HPCR 125 KM
Rocznik: 2004
Postów: 5
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Do : MichaelloP
Witam,
można powiedzieć, że miałem podobne objawy. Mechanik polecił dolewać 50 ml oleju do dwusuwów na zbiornik paliwa (kiedyś ten olej nazywał się mixol), z uwagi na zbyt suche paliwo. Po takim dodatku paliwo ma smarować m.in. wtryskiwacze.
Muszę przyznać, że był to skuteczny zabieg z którym przejechałem ok. 17 ty. km. Jednak w końcu przyszła pora na wtryski (przy przebiegu 217 tys.).

Co do robionej próby przelewowej nie jest ona do końca miarodajna ponieważ sprawdzane w ten sposób są odchylenia poszczególnych wtrysków od siebie, a nie "lanie" (podawane - rozpylane dawki paliwa) każdego z nich. Żeby prawidłowo sprawdzić wtryski trzeba je wymontować z samochodu i dać na maszynę. Sprawdzenie "na samochodzie" to wyrzucenie pieniędzy w błoto.

Na Twoim miejscu dolewałbym mixolu do zbiornika i jeździł dalej, ewentualnie w celu spokoju dla duszy podjechał na prawdziwą diagnostykę układu wtryskowego (koszt 150 zł. w Warszawie).

Pozdrawiam
Sebson77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2010, 16:31   #183
jendrekmak
ford::expert
 
Avatar jendrekmak
 
Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

coś tanio ta diagnostyka, a sprawdzają dawki pod różnymi ciśnieniami aż do 1600 barów? bo ja za diagnostykę na maszynach delphi płaciłem ok. 80 zł za 1 szt. a znam miejsca gdzie jest jeszcze drożej.
jendrekmak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2010, 12:01   #184
Sebson77
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 19-11-2009
Skąd: Warszawa
Model: Ford Mondeo Kombi wersja AVIVA
Silnik: 2.0L Duratorq DI HPCR 125 KM
Rocznik: 2004
Postów: 5
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Aż tak tematu nie zgłębiałem, może mój błąd.
Jeśli jednak chciałbyś znać odpowiedź na to pytanie oraz ewentualnie inne chętnie podam namiar na ten warsztat, choć przez to forum przewinął się niejednokrotnie (z różnymi opiniami).
Sebson77 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2010, 14:55   #185
MichaelloP
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 03-09-2006
Model: Ford Mondeo
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 19
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Sprawa się wyjaśniła przynajmniej częściowo. Dzisiaj Mondek został podpięty pod KTS'ka
wyrzuciło błąd P132B - uszkodzony moduł sterowania turbinką
Temat był już poruszany - [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Chociaż od kilku dni był spokój i spreżynka się nie zapalała, dla odmiany wlałem mu ostanio Verve /sądząc że to może problem z paliwem - wcześniej Vpower i Statoil Gold/
Dzisiaj przed podpięciem kompa i po zagrzaniu silnika przegoniłem go na 4 do ok 3000 obrotów i wszystko git na medal
Sprawdzone rury od turbiny i intercoolera i wszystko ok.
Dzisiaj w ciągu dnia był słabszy mróz - łudzę się że być może sterownik ześwirował przy większym mrozie i wilgotności /-20/
Póki co błędy wykasowane - zobaczymy jak się będzie zachowywał.
Jak widać świecąca sprężynka to mega dużo objawów niektóre bardzo podobne ale jednak mały detal i inna odpowiedź Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
_________________________
pozdrawiam
MichaelloP

Wcześniej Fiesta 1.1i 91-, Focus 1.6 16V 03-
MichaelloP jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2010, 11:52   #186
Wojcieszyn
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-11-2007
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo Ghia
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 28
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

U mnie w serwisie zasugerowali, że przy tych dużych mrozach wytrącała się z ropy parafina i zapychała filtr paliwa. Dlatego przy małych dawkach paliwa, był w stanie jechać, a później go za mało było. Jak na razie git majonez.
pzdr.
Wojcieszyn jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 22-02-2010, 18:48   #187
Makaveli85
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 05-11-2009
Model: Ford Mondeo Ghia TDCI
Silnik: 2.0
Rocznik: 2002
Postów: 12
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał ManOnFire Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Witam dzisiaj byłem na kompie ze sprężynką migającą. Wynik:

Błąd P0251 - zawór (czujnik) regulacji dawki paliwa
Błąd P1211 - Za niskie/ za wysokie ciśnienie paliwa

Mechanik mówi, że to właśnie ten zawór jest zabrudzony lub uszkodzony.

Wie ktoś może gdzie ten zawór się znajduje? Jak i co z nim zrobić?

Będę wdzięczny za pomoc.



Witam
Mi rowniez wyskoczyly te same dwa bledy...Jak mozesz to napisz co wymieniles i czy pomoglo bo zupelnie nie wiem od czego mam zaczac...;/ dzieki i pozdrawiam
Makaveli85 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2010, 16:37   #188
piorkum
ford::average
 
Avatar piorkum
 
Zarejestrowany: 19-03-2010
Model: Ford Mondeo
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 74
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Witam wszystkich
Mam problem podobny do Makaveli85 gdy na 4 biegu mu depne w podloge wyskakuje sprenzyka i mondziu przechodzi w stan awaryjny mam problemy tez z odpalaniem go ale samochod nie kopci bledy jakie komp wykazal po wykasowaniu wczesniejszych bledow to P0251 przestawienie poczatku wtrysku Pompa wtryskowa A
ktos cos poradzi ?
piorkum jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2010, 18:37   #189
Makiks
ford::average
 
Avatar Makiks
 
Zarejestrowany: 24-03-2008
Model: Mondeo MK III Titanium
Silnik: 2,2 TDCi
Rocznik: 2005
Postów: 62
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Odpowiedź jest prosta. Miałem takie objawy do czerwca zeszłego roku. Wywaliłem bez sensu pieniądze, bo ktoś napisał tu że to objawy towarzyszące uszkodzeniu czujnika położenia wałka rozrządu, a to że wtryski padły itd. Może i takie też są. U mnie problem się skończył po wymianie pompy wysokiego ciśnienia. Po tej naprawie samochód hula tak jakby był nowy. Budzik zamykam przy 225 km/h czyli osiągam tyle ile fabryka dała. Polecam zakład w Radomiu, bo tam panowie mechanicy podeszli z powaga do diagnostyki silnika i szybko zlokalizowali usterkę. Tak więc nie ma co zgadywać tylko trzeba udać się do ludzi, którzy się na tym znają. Aha ja mam silnik 2,2 i moc 155, ale to chyba nie ma znaczenia, bo przy 2,0 objawy są identyczne. Nie będę podawał nazwy serwisu, ale dla ułatwienia dodam, że czasem widać jego ogłoszenia na allegro.

Ostatnio edytowane przez Makiks ; 07-05-2010 o 18:43
Makiks jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-05-2010, 19:09   #190
piorkum
ford::average
 
Avatar piorkum
 
Zarejestrowany: 19-03-2010
Model: Ford Mondeo
Silnik: TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 74
Domyślnie Odp: [Mk3] 2,0TDCi migająca sprężynka (dodatkowe objawy)

Cytat:
Napisał Makiks Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Odpowiedź jest prosta. Miałem takie objawy do czerwca zeszłego roku. Wywaliłem bez sensu pieniądze, bo ktoś napisał tu że to objawy towarzyszące uszkodzeniu czujnika położenia wałka rozrządu, a to że wtryski padły itd. Może i takie też są. U mnie problem się skończył po wymianie pompy wysokiego ciśnienia. Po tej naprawie samochód hula tak jakby był nowy. Budzik zamykam przy 225 km/h czyli osiągam tyle ile fabryka dała. Polecam zakład w Radomiu, bo tam panowie mechanicy podeszli z powaga do diagnostyki silnika i szybko zlokalizowali usterkę. Tak więc nie ma co zgadywać tylko trzeba udać się do ludzi, którzy się na tym znają. Aha ja mam silnik 2,2 i moc 155, ale to chyba nie ma znaczenia, bo przy 2,0 objawy są identyczne. Nie będę podawał nazwy serwisu, ale dla ułatwienia dodam, że czasem widać jego ogłoszenia na allegro.
a mozliwe jest ze jest tylko uszkodzony zaworek w pompie ? diagnosta mi mowil ze jest taka mozliwosc gdyz byl podobny problem w audi a6 gosciu pojezdzil na shelu i po paru bakach przeszlo ja tez sie na wtryski od razu naciagnac sie nie dam i pompa tez nie poszla w maliny bo niby w 2004 r poprawili matarialy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
piorkum jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
brak mocy tdci , mondeo mk3 , nierówna praca , silnik



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:53.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.