|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-03-2010, 09:57 | #421 |
ford::average
Zarejestrowany: 26-02-2009
Skąd: hhhhhh
Model: dch
Silnik: fgfdg
Rocznik: dfg
Postów: 61
|
Odp: Diagnostyka VAG
posiadam kabelek obd2 kkl czy do mojego autka tj.galaxy 2004 1.9 tdi podejdzie kabelek na CAN [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ?
Ostatnio edytowane przez egonmonia ; 03-04-2016 o 19:33 Powód: niepotrzebnie i bez sensu ! |
21-03-2010, 23:31 | #422 | |
ford::average
Imię: Michał
Zarejestrowany: 21-02-2007
Skąd: Szczecin-Gdynia
Model: FORD S-MAX MK2 FL
Silnik: 2.0TDCI 150PS
Rocznik: 2020
Postów: 81
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
Jeśli w roczniku 2001-2006 masz sterowanie tempomatem w kierownicy a nie w zespole przełączników pod nią to gdzie jest sterownie audio? Bo w starym galu był joystick audio pod kierownicą a w nowym audio jest przy poduszce a tempomat na manetce kierunkowskazów. Jak masz inaczej daj fotkę, chyba że masz kierę z mondeo czy focusa to muszę Cię zmartwić - montaż nie pasuje (otwory i poducha).
__________________
poprzednio GALAXY MKI 2,8V6, Galaxy MK2 1,9TDI 130PS, Galaxy MK3 2.0TDCI 163PS, Kuga MK2 2.0TDCI 150PS |
|
22-03-2010, 06:35 | #423 | |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
|
|
22-03-2010, 08:05 | #424 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 27-10-2007
Skąd: zachodniopomorskie
Model: mk1
Silnik: 1,9TDI
Rocznik: 1997
Postów: 4
|
Odp: Diagnostyka VAG
Jak sprawdzić wartość kąta wtrysku w Mk1 19 tdi 1z za pomocą programu VAG. Nie wiem jaki kod trzeba wpisać jaka powinna być wartość i jak ją ewentualnie zmienić. Proszę o odpowiedź bo mam tylko do godz. 14.00 pożyczony komputerek.
Witam i tak nici z tego podłączyłem się kabelkiem i nawet nie zaświeciły diody nie połączyłem się z vagiem tak jakby coś było z kostką tą pod popielniczką, dodam że koleś ma takiego samego Galaxy ten sam rocznik ten sam silnik i jak u niego się podłączamy to normalnie się łączy można dokonywać wszelkich testów a u mnie nic , może wiecie co może być przyczyną że się nie łączy z vagiem?? A tak wogóle jest ktoś z okolicy Szczecina kto by pomógł w podłączeniu vaga do mojego MK1 Ostatnio edytowane przez fiodorek ; 22-03-2010 o 15:22 |
22-03-2010, 18:52 | #425 | |
ford::average
Zarejestrowany: 26-02-2009
Skąd: hhhhhh
Model: dch
Silnik: fgfdg
Rocznik: dfg
Postów: 61
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
Pozdrawiam |
|
23-03-2010, 12:32 | #426 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-07-2008
Skąd: Ełk - Mazury
Model: Galaxy MK3
Silnik: 2.0 AW6
Rocznik: 2011
Postów: 198
|
Odp: Diagnostyka VAG
Witam, mój teść kupił niedawno Alhambre 2000r (przed liftem) 1,9 TDI 110 KM i po podłączeniu vag pokazał:
VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 JJ Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2018 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 00788 1 Fault Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-10 - - - Intermittent Co to może być? Trochę poszukałem w necie, ale niewiele wyjaśnień znalazłem. Proszę o pomoc w tej sprawie. Z góry dzięki. PS. Takie coś znalazłem. Czy postąpić wg tej instrukcji?: Sprawdzić złącze(a): Sprawdzić złącze(a), w razie potrzeby oczyścić je lub przymocować aby zapewnić dobre podłączenie. Jeśli podejrzewamy, że zespół sterowania jest uszkodzony, to powinniśmy upewnić się czy wszystkie czujniki i siłowniki działają poprawnie oraz czy poprawnie odbierane są sygnały z innego (innych) zespołów sterowania. Następnie należy sprawdzić podłączenia napięcia zasilania i uziemienia zespołu sterowania: Wyłączyć zapłon. Wyjąć złącze ECU. Zlokalizować podłączenia napięcia zasilania. Włączyć zapłon. Zmierzyć napięcie pomiędzy odpowiednią(imi) końcówką(ami) złącza i ujemną końcówką akumulatora. Powinny one być równe napięciu akumulatora. Jeśli tak nie jest, to sprawdzić okablowanie i bezpiecznik. Wyłączyć zapłon. Zlokalizować podłączenia uziemienia. Zmierzyć opór pomiędzy odpowiednią(imi) końcówką(ami) złącza i ujemną końcówką akumulatora. Powinny one być < 1 om. |
23-03-2010, 12:48 | #427 |
ford::average
Zarejestrowany: 22-02-2010
Skąd: Małopolska
Model: Galaxy
Silnik: 1,9 TDI 130PS
Rocznik: 2003
Postów: 143
|
Odp: Diagnostyka VAG
W pierwszej kolejności to skasuj ten błąd i sprawdź ponownie za jakiś czas. Ten błąd jest sporadyczny i mógł wystapić przy jakiejś naprawie. Jesli się powtórzy to wtedy możesz szukać powodu.
|
23-03-2010, 12:50 | #428 |
ford::average
Zarejestrowany: 02-07-2008
Skąd: Ełk - Mazury
Model: Galaxy MK3
Silnik: 2.0 AW6
Rocznik: 2011
Postów: 198
|
Odp: Diagnostyka VAG
Dzięki za podpowiedź, tak zrobię i zobaczę co dalej.
|
23-03-2010, 15:54 | #429 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-02-2008
Skąd: Gdańsk
Model: Galaxy Ghia MK I
Silnik: 2,3 PB iLPG
Rocznik: 1998
Postów: 268
|
Odp: Diagnostyka VAG
witam dostałem od znajomego kabelek OBD diagnostic interfacesuports all OBD II protocol usb version EOBD<OBD<CAN RoHs compilant .czy połacze się tym kablem? po podłaczeniu VAG-com 311-2 melduje interface not found ,ale programem scan master pokazuje obroty napięcie i jakies inne pierdy,czy coś robie żle z VAG czy kabelek do kitu?
|
23-03-2010, 23:03 | #430 | |
ford::expert
Imię: Janusz
Zarejestrowany: 20-02-2005
Skąd: Stalowa Wola
Model: VW Sharan
Silnik: 1,9 TDI, AUY, 115 PS
Rocznik: 2001
Postów: 2,676
|
Odp: Diagnostyka VAG
Cytat:
|
|
Tagi |
diagnostyka , elektryka , interfejs diagnostyczny , kod |
|
|