Cytat:
A czy ten przegub półosi prawej jest wymieniany osobno czy tylko razem z półosią. A może lewy? Wewnętrzny czy zewnętrzny? Za dużo tego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na poważnie. Czy mechanik ma możliwość zdiagnozowania jakiegoś luzu (bo to pewnie wybicie i luz powodują wibracje) czy po prostu wymiana. A jeżeli to nie to to dalej trzeba szukać Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Czy taki powodujący wibrację luz mechanik wyłapie czy tylko to w zakresie obrotów silnika się pojawia? Pozdrawiam
|
Przeciętny mechanik wyłapie to po przejechaniu się autem.Na 100%.Jeżeli nie to powinien pokryć koszty błędnie wymienionego elementu,naprawić ten błąd,udzielić gwarancji i przeprosić.To naprawdę podstawy mechaniki.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Kiedyś w innym aucie trzęsło mi dokładnie jak u Ciebie.Wyczuwałem to jako trzęsienie 80-100 km /h i po mojej stronie (kierowcy) Mechanik wsiadł,przejechaliśmy 3 km i stwierdził prosto i jasno.Przegub,prawy od strony pasażera.Wymieniamy.I to była trafna diagnoza.Może masz to samo?
Tylko moje doświadczenie nie jest oparte o Forda.Ale to chyba szczegół.