View Single Post
Stary 27-05-2013, 21:45   #3
wezyr248
ford::average
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 19-06-2012
Skąd: Gostyń
Model: sedan
Silnik: 2.0
Rocznik: 2000
Postów: 182
Domyślnie Odp: Słychać świst z turbiny przy wiekszych obrotach

jesli masz zmienna geometrie to sprawdz czy grucha z wajcha dobrze chodzi moze sie czasami zacinac, lub druga sprawa tez ze zmienna geometria moze uszkodzil sie plastikowy waż od podcisnienia i jak sie zle wygnie lub pękni to brak ssania gruchy przez co lopatki nie pracuja. ale z trzeciej strony gdy jedziesz na 3 biegu i obroty ci faluja to tez moze gdzies duza rura gumowa ci sie uszkodzila... ja tak mialem falujace obroty i czarny dym. dużo mozliwosci i szukania...

Ostatnio edytowane przez wezyr248 ; 27-05-2013 o 21:49
wezyr248 jest offline   Odpowiedź z Cytatem