Cytat:
Problem na pewno leży gdzieś w układzie - opona + felgi.
|
Ja również stawiam na te rejony. Pewnie rzeczywiście felga... tylko która :/
Cytat:
Opisz dokładniej co sie dzieje:
Na luzie na toczącym sie aucie
Na biegu bez gazu
Na biegu przyspieszajac intensywnie
|
Na luzie na toczącym się aucie - następuje delikatne bujanie samochodu na idealnie równej nawierzchni. Tak jak opisałem w pierwszym poście.
Na biegu bez gazu - również tak jak napisałem, czyli przy toczeniu 5km/h bujanie, a powyżej 110km/h trzęsie się kiera.
Na biegu przyspieszając intensywnie - na idealnie równej nawierzchni przy przyspieszaniu od zera, jeśli się "wczuć" to można wyczuć coraz szybsze bujanie samochodu, tak jak gdyby coś było przyklejone do któregoś koła.
Cytat:
mtbiker, objawy u mnie nie były oczywiście w 100% zgodne z tym co opisałeś, ale jak w Mondeo MK4 padł mi przedni amortyzator to też delikatnie bujało na równym (bo na nierównym to ostro wtedy buja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.), na kierownicy było czuć itp. Nie zaszkodzi więc skontrolować amorki.
|
Ok, jest to pewien pomysł, dzięki. Ale szczerze wątpię, że to zawiecha... absolutnie stawiałbym na koła.
Cytat:
Wykluczam kwestie zawieszenia. Nie ma on zbytnio wpływu na zachowanie pojazdu w trakcie toczenia się na równej nawierzchni. Raczej stawiał bym na opony i felgi.
|
Przychylam się. To nie zawiecha, nie dawałoby to takiego efektu dokładnie co obrót koła...
Cytat:
Spróbuj może wyważania dynamicznego kół. Może to coś pomoże
|
Ki diabeł? Gdzie to się robi?