View Single Post
Stary 23-12-2011, 11:00   #8
mtbiker
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-12-2011
Model: Foka
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 07
Postów: 12
Domyślnie Odp: Samochód się buja podczas toczenia, a kierownica trzęsie od 110km/h w górę

Cytat:
Napisał cezarg1410 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Problem na pewno leży gdzieś w układzie - opona + felgi.
Ja również stawiam na te rejony. Pewnie rzeczywiście felga... tylko która :/

Cytat:
Napisał Rafał A.(antek) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Opisz dokładniej co sie dzieje:
Na luzie na toczącym sie aucie
Na biegu bez gazu
Na biegu przyspieszajac intensywnie
Na luzie na toczącym się aucie - następuje delikatne bujanie samochodu na idealnie równej nawierzchni. Tak jak opisałem w pierwszym poście.
Na biegu bez gazu - również tak jak napisałem, czyli przy toczeniu 5km/h bujanie, a powyżej 110km/h trzęsie się kiera.
Na biegu przyspieszając intensywnie - na idealnie równej nawierzchni przy przyspieszaniu od zera, jeśli się "wczuć" to można wyczuć coraz szybsze bujanie samochodu, tak jak gdyby coś było przyklejone do któregoś koła.

Cytat:
Napisał ciafka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
mtbiker, objawy u mnie nie były oczywiście w 100% zgodne z tym co opisałeś, ale jak w Mondeo MK4 padł mi przedni amortyzator to też delikatnie bujało na równym (bo na nierównym to ostro wtedy buja Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.), na kierownicy było czuć itp. Nie zaszkodzi więc skontrolować amorki.
Ok, jest to pewien pomysł, dzięki. Ale szczerze wątpię, że to zawiecha... absolutnie stawiałbym na koła.

Cytat:
Napisał neon2909 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wykluczam kwestie zawieszenia. Nie ma on zbytnio wpływu na zachowanie pojazdu w trakcie toczenia się na równej nawierzchni. Raczej stawiał bym na opony i felgi.
Przychylam się. To nie zawiecha, nie dawałoby to takiego efektu dokładnie co obrót koła...

Cytat:
Napisał neon2909 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Spróbuj może wyważania dynamicznego kół. Może to coś pomoże
Ki diabeł? Gdzie to się robi?
mtbiker jest offline   Odpowiedź z Cytatem