Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
Ford Fokus c-max 2.0 tdci PSA z 2004 roku.
Problem, wyskakuje po podpięciu do programu diagnostycznego Kod: P2682 - niska wartość napięcia w obwodzie sterującym zaworem obejściowym płynu chłodzącego silnik. I:!:nie bardzo wiem, co mam zrobić. Zawór znajduje się w obudowie termostatu, niebieska wtyczka. Nigdzie nie widzę zamiennika, ani dawcy. I pytanie, czy to wina zaworu ? Proszę o radę. |
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
skasuj błąd i sprawdź czy ponownie się pojawi, możliwe, że jakiś stary błąd, który "wisi" od dawna.
|
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
nie kolego.
kurcze jest to po pracy, sprawdziłemKod: P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej Dodatkowe symptomy usterki: - Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej |
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
czyli co bo nie ogarniam, który kod jest aktualny ? jeżeli ten drugi to masz jakieś symptomy braku mocy ?
|
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
Jechałem i wyszło wszystko..... bardzo mnie dziwi...najpierw za małe napięie na czujniku obwodu cieczy, teraz przeładowana turbina, no...nie wierzę pomyślcie
|
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
Przejechałem 100 km wczoraj po wykasowaniu wszelkich błędów. Jednak w trakcie jazdy - postój zamierzony, wyłączenie auta. Po uruchomieniu zaświeciła się kontrolka pomarańczowa silnika, tak przyjechałem do domu. Podpięcie pod program diagnostyczny, i:
Kod: P2683 - Wysoka wartość napięcia w obwodzie sterującym zaworem obejściowym płynu chłodzącego silnik, Kod: P2263 - Działanie układu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki/sprężarki doładowującej Dodatkowe symptomy usterki: - sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej. Proszę o wskazówki, co mam zrobić? Dodam ,że wymieniłem zawór podciśnienia Pierburg (ten brązowy koło termostatu)na identyczny tzn. z tymi samymi numerami, i dalej nic. |
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
Mam ten sam problem w moim focusie c max. Chodzi o wartość napiecia w zaworze obejsciowym cieczy. Gdzieś czytalem że ten zawór jest spalony stąd ten błąd. Niewiem jakie są skutki jazdy z uzkodzonym zaworem może ktoś powie?
|
C max nie odpala.
Mam problem z c max 2.0 tdci. Po przekreceniu zapłonu wyskakuje błąd silnika gdy chcę odpalić rozrusznik nie kręci. Po podpięciu pod obd wyskakuje błąd p2682 i błąd p0691. Proszę o porade czasami to zniknie i odpali pod maską kabel do czujnika do termostatu lezy nie podłączony i nie widzę w termostacie podłączenia proszę o porade
|
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
1 załącznik(i)
A to co to jest poniżej na foto.
|
Odp: Zawór obejściowy płynu chłodzącego silnika
Witam. Błąd P2682 - niska wartość napięcia w obwodzie sterującym zaworem obejściowym płynu chłodzącego silnik. W takim wypadku należy wymienić całą obudowę termostatu, w której brak takiego zaworu. Dodatkowo należy przeprogramować sterownik silnika. Opisane jest to w instrukcji (procedurze) forda nr SSM 18980. Czy ktoś posiada dostęp do tej procedury i mógłby się podzielić?
|
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 20:06. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin
części do Fordów - tarcze i klocki EBC
Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja wtryskiwaczy benzynowych
Regeneracja turbosprężarek - Regeneracja czyszczenie filtrów DPF FAP
serwis komputerowy Białystok - naprawa laptopów
User Alert System provided by
Advanced User Tagging (Lite) -
vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.